BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, December 26, 2009

broadband celcom..

semalam aku tak sempat nak update blog aku..
cian gak kat blog aku ni..tapi sape la nak jadi follower blog yang entah pape ni kan?..
k la..aku nak story sal broadband yang aku baru beli kat tesco ni..
aku memang da pasang niat nak milii broadband sendiri..sekarang ni baru la impian aku tercapai..tu pun setelah aku korek duit tabung n bank islam aku..
licin lorh...cian aku tapi takpe..broadband punye pasal aku sanggup beb..
aku keluarkan rm300 dari akaun bank islam..
duit tu aku simpan lepas aku untung jual perfume De pachoutli..
korang tak pernah dengarkan?..

kotak dia sama je macam one drop perfume..
cume yang ni hanya ada 5 botol dengan harga rm28 sekotak..
bau pun best..hihihi..promote sikit..

k..berbalik sal tajuk utama kita..
hajat aku nak naik tingkat atas kat tesco tapi tak jadi sebab kiosk celcom tu da pindah tempat..
dia da pindah kat tepi escelator..
aku pun pergi la serbu kiosk tu..
aku tanya dulu..
"kak,nak pakai broadband ni kena pakai postpaid ke?"
"tak la.."akak tu jawab..aku pun ape lagi..terus cakap nak ambik satu..dia
dia cakap sekarang ni ada promosi broandband..rm155 je..aku terkejut giler..
xcaya la..bulan-bulan dia hanya la rm68..hajat nak ambik yang satu lagi tapi takpe la..

ni pun da kira baik ape..
so sekarang ni aku tengah online blog ni guna broadband ni la..
hihihiihi..mesti ada orang akan jelez ni..

1 Comment:

  1. Unknown said...
    mahal sgt tu nisa...lih ke bayar bulan???

Post a Comment