BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, December 4, 2009

keresahan hati melanda ku...

waktu aku bangun..ku lihat kiri dan kananku..terlintas difikiran untuk mengambil handset dan melihat jika terdapat meseg atau panggilan yang tak dijawab..
skrin handset menunjukkan ianya kosong..salah satu tanda aku tidak menerima meseg mahupun panggilan masuk..ku melangkah malas mencapai tuala di tempat persidaian..memikirkan yang ku harus ke tempat kerja dalam satu jam dari sekarang..agenda untuk mempersiapkan diri tergendala tatkala aku merasakan yang hatiku tidak begitu senang menempuhi hari ini..namun keresahan hati terus melanda ketika aku sedang mendongak memandang langit..setitis air hujan yang turun belum tentu dapat meredakan keresahan ini..setiap langkah yang dibentuk oleh kakiku terasa begitu sukar untuk digerakkan..kadang-kadang aku memikirkan kenapa ini sering berlaku..adakah telah ditakdirkan hidup aku kesunyian..???tapi mengapa ini harus berlaku?..

coretan hati menjerit
adakah aku yang bersalah dalam menempuhi semua ini?...


1 Comment:

  1. Anonymous said...
    Sabar .....


    Semua orang sama, cuma kita y z yg buat jurang pemisah

Post a Comment