BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, December 26, 2009

hanyut je...

aku rase hanyut je ari ni..
mungkin aku tak cukup tido..mungkin jugak..
takde citer best yang aku nak story kat blog ni..
cuma ari ni aku menjadi tempat luahan perasaan oleh kawan sekerja aku..

mana taknya..dia baru je putus dengan pakwe dia..yang aku tahu,pakwe dia da jemu dengan perangai dia..siap menangis lagi kawan aku ni..
sepanjang sesi luahan perasaan tu,aku dapat rasakan yang semua ni berpunca dari salah dia sendiri..kalau nak kongkong pun,agak-agak la..dia tu ada perasaan gak..takkan la 24 hours nak berkepit bawah ketiak..

bila da jadi macam ni,menangis pun da takde guna..ni siap nak berhenti kerja lak..
tak profesional betul la..masalah dengan pakwe nape la di bawak sampai ke tempat kerja??..tak paham aku...bosan pun ada tapi layan la jugak..cuupss...aku tak mengutuk kat belakang tapi dia tengah sedih takkan aku nak sound bodoh-bodoh..kang tak pasal-pasal ugut nak bunuh diri lak..
naya la aku...

aku mampu nasihat je la..nanti 2 3 ari lagi okey la tu si zamree tu wahai kak bedah oi...

lalalalalaaaa..out..

0 Comments:

Post a Comment