BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, December 10, 2009

budak masterskill lagi??!!!

tepat jam 9.10 mlm aku nek motor tuk blik umah...
setiap kali aku nek motor aku jarang-jarang baca doa..
xthu la nape..minggu ni aku rasa aku selalu baca doa naik kenderaan,ayat kursi n satu lagi ayat yang aku xpasti ape nama ayat tu..
tapi aku tahu ayat tu ialah ayat pelindung diri..macam ni ek ayat dia..
"laisalahamindunillahikasyifah"
pas baca ayat ni aku rasa tenang sgt..

sampai la di traffic light tesco..
aku tgh tgu traffic light depan aku ni ijau sbb lpas ni traffic light aku lak..
tiba-tiba"sreeeeeetttttttttttt...booooooommmm..."aku tgk sebuah motor model Ego yang ditunggangi 2 orang perempuan berpakaian nurse sedang tergolek atas jalan..aku hanya mampu melihat je la ape yang berlaku..

diorang hanya cedera ringan je..
dalam ati aku..
"da tahu api tu merah,nape nk tempuh gak..last-last terbalik sendiri"

pengajarannya: nurse sendiri kena belajar disiplinkan diri..jangan hanya tahu rawat n jaga pesakit je...

0 Comments:

Post a Comment