BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, January 8, 2010

olie or kachik?...


aku baru je dapat present dari kawan aku..
2 ekor arnab yang comel lagi cute..
da lama aku nak bela arnab tapi memandangkan 1 ekor arnab RM35,aku terus
membatalkan niat aku..

so bila da ada peluang macam ni,hepi sakan la..
best giler..
asyik duk pegang dia je...
tapi xtahu nak bagi nama ape..
konfius la..

masa aku letak dalam kotak..
abah tanya "beli pulok ko arnab?.."
aku jawab la"tok beli..ado oghe bagi"..
bila abah tengok je arnab tu terus abah bagi cadangan..
"nisa ambik rebe aye la..wt ghumoh dio"
*"nisa ambil reban ayam la..wt rumah dia"

aku pun ape lagi..
pergi la usung reban ayam tu..
abah modified bagi lawa cikit..
hihihi..

nanti aku update pic arnab kesayangan aku tu..

hola.....

1 Comment:

  1. Cik Bayu said...
    jgn tukar URL blog lagi.
    nnt susah org nk follow kita.

Post a Comment