BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, April 24, 2010

Gothika..

semalam aku menonton citer hantu triller di tv2..
kisah sorg pompuan yg b'kje sbg doktor psiktri yg da b'kwen..
dy kna rsuk slpas dy mengelak dr mlanggar sorg bdk pompuan..
kira antu la tu..

dy sdar slpas 3 ari..sdar2 je dy brada dlm 1 blik kt hspital mntal tmpt dy b'tgas..
rkan s'kje dy ckp dy da bnuh suami dy..apa lg m'jrit sakan la dy sbb bkn dy yg bnuh laki kesayangan dy tu...antu tu nk mtk tlg sbb pihak media n polis ckp dy mti bnuh dri..
walhal mti kna bnuh after d rogol secara ganas..

b'laku la babak2 yg aku sndri kcut prut nk tgk..
mesti korg nk thu spe p'bnuh n dalang nya kn?..
p'bnuh tu ada la suami kpd doktor tu..
ayah dy mti sjak kcik..so dy tgl la ngan mak dy..
b'mula dr ctu la dy mjd obses dgn seks gnas..dy suka tgk mgsa ny m'gelupur sblum mti even mgsa ny tu ada la haiwan..

korg tgk la sndri..
aku nk citer pun mls..
pjg wei..xkn la korg nk aku tulis citer tu kt 1 ari..
mhu b'pnar bji mte aku nti..

jgn tnye aku la mne nk cri citer ni..
ni kn zaman srba cggih..
tp stu je aku arap korg jgn prgi cri citer ni kt tok bomoh..
nti t'kial2 tok bomoh tu sbb org dtg jmpe dy sbb nk halau antu..
korg lak g jmpe dy nk mtk tlg cri citer antu..
xke naya cam tu..

laalalalallaal....

0 Comments:

Post a Comment