BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 21, 2010

pada jam ini...

jam 9.15 pagi

aku bru smpai d tesco..
nmpk elin dgn pemakaian ny yg begitu m'buat kn aku rse bangga..
bangga kerana punyai sorg teman yg hensem..
hihihi
namun hanya sementara kerana kesesakan lalu lintas wt aku jd moody lg..

jam 10.15 pagi

baru kuar kn duit gaji elin..
ahaks..
nmpk umi time tgu lif..
pe lg aku kjar la umi..
aku serah kn herba kencana dan kerongsang pada umi..
mpk umi tergesa2 utk pergi mkn..
aku pegi selepas m'beri salam..

aku tel elin..
"b,duk mana?..siap da ni..."
"duk kt pintu pgr Husm..da siap ke?..tgu kt sne.nti b dtg"
elin m'jwb..aku menunggu smbil m'bca newspaper harian metro

jam 11.00 pagi

elin dtg m'jmput ku..
agenda seterus nya ialah mengisi perut yg '0'...
kami singgah d kedai mkn yg b'hampiran..

jam 11.30 pagi

beredar dari kedai mkn utk ke Singer..
beli almari baju tuk bilik aku..
cntik sgt..wrna itam coklat..
harga pun blh thn..
sjak aku keje ni..aku byk hbis kn duit aku utk mto n bilik aku..
rasa berbaloi tgk bilik beradu aku bertukar wjh..
motor wave pun nmpk gnas dgn tiubless n sportrim..
selesai isi borg kt Singer,aku kuar jln2...

jam 1.oo petang

elin bersiap utk ke tmpt kje..
ari ni elin kje ptg..
so smpai jam 1 je aku leh kuar nga dy..

"SELAMAT BERTUGAS ZELIN ISMAIL"


aku baru sahaja selesai menelefon bahagian pengambilan utk interview pegawai perunding kewangan..
rasa berdebar menyelimuti tubuh aku..
hnya beberapa hari sahaja lg interview itu..
namun ada rasa yg x dpt aku nyata kn di sini ttg perasaan aku
pada dia yg pernah bertakhta d ati aku..

jgn keliru kn aku dgn kebaikan mu selepas kau hancur kn kepercayaan aku pada mu selama ini..
aku tdk mmpu menyembunyi kn perasaan itu..
tolong..tolong..
tolong jauhi ku..
bawa la segala kenangan kita bersama mu..
aku tdk mahu mengingati ny wlu sesaat pun dgn mu...



0 Comments:

Post a Comment