BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, April 29, 2010

berape banyak mungkin?

aku n iyta plan nk wt reunion utk geng2 TENAS...
tp mgkin ewan auto,ewan bb n idan akn dtg..
so mgkin akn lbih meriah..
tmbh2 lak dgn kehadiran beberape org senior kami yang otai2..
mgkin akan lbih2 meriah..

tp bkn smua yg akan d ajak..
hanya segelintir sje..

plan aku n iyta nk wt d La Hot Spring..
mgkin la...
aku akan bincang dgn iyta ttg aktiviti kami selama 3 ari 2 mlm..
mgkin kna kutip duit kot..
utk bajet mkn n hadiah cnderahati..

mgkin akan ada cabutan bertuah..
mgkin jugak akan ada undian pasangan pling cun n secocok..
tp tu semua 1 kemungkinan la..

aku jgk arap reunion ni akan d ingati selalu..

klu jenis pakaian tu terpulang la..
nk berpakaian formal pun blh..
nk pakai gaun pun blh..
nti aku n iyta wt jadual mjlis tu..

tp smua ini jgk hanya 1 kemungkinan..
aku hanya bg idea..
so iyta la yg akan wt keputusannya..

tp jgn isau..xkn ada yg sedih2 punye..
sbb ini majlis best punye..

0 Comments:

Post a Comment