BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 21, 2010

mampu ke aku berharap?...

aku da bosan begini..
ape yg aku wt semua xkna kt mta dy..
ape ptut aku wt?..
bkn aku yg m'curangi dy..
slh ke aku b'tanya..
bkn utk menuduh..

aku bosan begini..
klu da xde rse cinta..
sayang..
kepercayaan..
kejujuran..
nape x d lpas kn je?..

aku bkn bdk kcik yg akn menangis bla kta ptus...
da b'thun aku b'sma kmu...
npe kmu x prnah m'erti prsaan aku...??

aku bkn meminta segunung kasih syg..
cme meminta yg t'baik utk hubungan kta.
slh kh aku memohon utk kau lupa kn pompuan yg m'runtuh kn kepercayaan aku pd kamu?..

slh kh aku meminta kamu curah kn kembali kasih mu itu pd ku?..
bkn aku yg permain kn ati kamu...
kamu yg xprnah prcaya pd cinta aku..

hampir 6 tahun kita melayari kebahgiaan bersama..
spjg itu aku sll menjaga ati kamu..
pernah kamu berbuat begitu?..
mungkin sukar bg kita utk trus kn percintaan ini..

andai kamu m'erti..aku mahu melepaskan kamu utk kebahgiaan kamu dgn pompuan itu..
tp thu kh kamu..aku tidak rela..
lelaki yg aku cintai seluruh jiwa ku pergi meninggalkan aku..

mungkin Allah lebih syg kn kamu...
Dia mahu kamu bahgia bkn dgn ku..
pergi la..

aku arap pompuan itu mampu menjaga kamu dgn lebih baik..
jauh lebih baik dr aku...


0 Comments:

Post a Comment