BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, April 15, 2010

belanjawan bulan april

ingin ku nyatakan di sini bahawa inilah pembentangan bajet/belanjawan pada bulan ini..
eh..koya la..saje je nk eksyen..hukhukhuk...

belum pernah aku habiskan duit aku untuk membeli barang2 ini..

*topi KHI = rm105
*kamera = rm299
*baiki motor = rm66
*tiubless = rm135
*barangan keperluan diri = rm205

ni lak senarai pemberian elin pada aku..

* teddy bear ( sebesar tubuh aku..hahaha)
* topi KHI warna putih
* baju dan seluar

banyakkan pengeluaran wang aku bulan ni...
seram sejuk aku di buat nya...
petang2 cikit aku akan update gambar pemberian elin dan pembelian aku...
aku akan selalu berkongsi berita or cerita terbaru tentang hidupku..

ok..daaaa

2 Comments:

  1. cerita cinta !! said...
    alhamdulilah..
    rezeki murah la kata kan..
    bila mau sponsor hp kat aku..
    hehe..
    liysa said...
    nk hp ek...
    blh..
    doa kn agar dpt kje kt bank tu...

Post a Comment