BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 14, 2010

rezeki tahun 2010

tahun ni aku rasa rezeki aku xputus2..bukan nak riak atau mendabik dada..aku akui bulan januari dan februari hidup aku sangat genting..ekonomi aku masa tu tak stabil..tapi bila masuk jer bulan mac,aku dapat durian runtuh..angka rm1000 wang simpanan yang ada dalam akaun bank,aku tatap sebelum tidur...

macam tak percaya yapi tu la realitinya..aku ambik sikit duit tu untuk baiki motor..abih dalam rm200 jugak la...pada hari selasa 13/04/2010,elin bagi topi KHI kat aku...cantik giler...warna putih lak tu dan pada hari ini aku dikejutkan dengan surat AMBANK GROUP...

bila aku baca surat tu aku sekali lagi terkejut kerana ditawarkan kerja sebagai PERUNDING KEWANGAN yang bergaji hampir 4 angka..siap ada bonus lagi..

tapi perlu ke aku pergi..kan aku nak sambung pengajian lak...

pening la...

0 Comments:

Post a Comment