BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, April 22, 2010

sang lelaki dan sang pompuan

mudah sgt sang lelaki menyatakan rasa syg n cinta ny pd sang pompuan even bru knal 2 ari..
aku xphm mkna syg n cinta tu..
tll mudah ianya timbul..

sdg kn aku begitu sukar utk b'alih arah..
namun sang dia begitu mudah..seolah2 senang tuk d luah kn rse cinta itu pd sang pompuan len..
aku korban suma cita2 n impian aku hanya utk melihat sang dia bahagia dgn usaha aku..
namun begitu pecus sang dia bermain cinta..

aku bkn sorg manusia yg tll memilih manusia yg b'glar sang lelaki utk m'crah kn ksih syg..
bkn kh itu suma mengambil mse yg lme utk d crah kn..?..
sguh aku mrasa skit d ati ku..

aku manusia biasa..
memerlukan cinta utk hidup..
bkn rse derita yg tiada kesudahan..

aku silap krna prnah m'agung2 kn kamu d mata masyarakat len..
dan krna itu la aku silap dlm mengejar cinta kamu..
sguh pun begitu..
aku tll mencintai kamu..

namun sejauh mna harapan yg aku beri kn pd kamu buat kali kedua mampu menenang kn ati ku?...
aku bkn skdar menaip malah aku juga sedang meluah kn ape yg aku rasa...
slap kh aku?...

0 Comments:

Post a Comment