BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, January 15, 2010

ocu diterkam mati belang!!!

sedang aku bermain dengan oli n ola..
tiba-tiba datang belang terus meragut ocu..
aku n acik kejar kucing tu tapi xsempat..

di depan mata aku,arnab kesayangan ku di bawa lari oleh pemangsa yang kejam..
menangis aku sewaktu mencari ocu..
xterkata betapa sedihnya aku ketika itu..

begitu pantas ocu di bawa lari..
tergamam aku tapi apa daya aku..
ocu sudah menjadi makanan pagi untuk kucing itu..

ya Allah..aku sakit..hati aku terasa begitu sakit..
arnab kesayangan ku sudah tiada..
xdapat aku bayang kan semua itu..

kesakitan itu masih terasa sehingga kini...

p/s:ocu,maaf kan ibu..ibu xdpt menjaga ocu dengan baik..ibu sayang ocu!!..

wwaaaaaaa..........wwaaaaaaaaaaa.....

1 Comment:

  1. Unknown said...
    apa kan daya nasib ku seekor arnab..huhuhu

Post a Comment