BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, January 14, 2010

bersalahkah aku??!!!

tepat jam 2.30 petang tadi aku telefon Zelin..teman aku yang aku sayang..
dia bagitahu yang dia kemalangan di wakaf bharu..
aku bergegas ke sana..aku tak pikir benda lain dah..

segera ke tempat berkenan..
kesian aku tengok zelin..kaki dia bengkak dan sakit..motor pun da jahanam dek kena tempuh dengan orang tua malaun yang tak sedar diri..


salah dia tapi tak ngaku..zelin lak sorang yang tak reti nak melawan..diam je la kerja dia..nak marah gak tapi dalam hati aku,aku teramat kesian..aku bagi dia duit untuk baiki motor dia..

tu je aku mampu wat..aku harap zelin tak marah aku sal insiden kemalangan kali kedua tu..maafkan liysa ye..liysa tak sengaja petang tadi..

3 Comments:

  1. akaqkaypoo said...
    asal lak nk rasa bersalah..rilek ar xname mat/minah rempit la klu x xccident...
    liysa said...
    mslh nya along,nisa g tempuh dia kli ke-2...
    dieya azizan said...
    dh tu bersalah..x reti m.maaf ke..

Post a Comment