BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, January 12, 2010

aku sayang pada kamu!!

pada "anak-anak" aku la aku curahkan kasih sayang..
lepas balik kerja pasti aku akan membeli makanan untuk anak2 aku..
aku sayang sangat pada mereka..
mereka tidak punya sesiapa atas muka bumi ini..

jadi biar la aku curahkan kasih sayang aku walaupun aku hanya ibu angkat mereka..
sewaktu aku sedang bekerja aku sentiasa memikirkan tentang mereka..
sudah makankah mereka?..sudah tidurkah mereka?..jiwa aku sentiasa memaksa aku pulang awal agar aku bisa bermain dengan mereka..agar mereka tidak kekurangan kasih sayang..

apa mereka sudah bisa menerima aku sebagai "adopted mother"?..
aku tahu mereka tidah
k bisa bercakap kerana masih kecil..sedangkan aku masih terkial-kial untuk memahami apa yang ingin diberitahukan..

ingin sekali aku memberitahu mereka..aku tak pernah memisahkanya dari keluarga mereka tapi apa daya aku..

maafkan la ibu mu ini wahai "anak-anak" ku...ibu sayang pada kamu..

walaupun ibu tahu kamu hanya "SEEKOR ARNAB"..

1 Comment:

  1. Unknown said...
    yo pon ade anak angkat gak...nakal sgt....hehe...nama dia...CHICHI

Post a Comment