BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, January 11, 2010

jom..ikut aku pergi kL..

aku dan mardiyyah akan ke kL pada 1 haribulan 2 nanti..
adik aku cakap dia nak ke kL untuk bercuti dan cadangan itu disambut mesra oleh abang azrul merangkap abang kandungku...
so ape lagi..takkan la budak tu berani pergi sorang-sorang..aku la yang jadi mangsanya..dia macam tahu je yang aku nak berhenti kerja..tu yang dia plan awal-awal nak pergi bercuti..

takpe la janji aku boleh gak pergi release tension aku ni..

korang nak ikut tak?..jom la pakak mai sini...hahahha..teringat lagu Pulau Pinang tu..
aku takde cerita sangat malam ni..bosan dengan hari-hari hidup ku ini..
nak release tension pun kena ada masa..bayangkan la..

pape pun aku akan sering update blog aku ni untuk santapan korang..eh..bukan santapan la..tapi tatapan..hihhi..

lalalalaalalal..........

3 Comments:

  1. Cik Bayu said...
    weh..x bgtau aku pun!
    akaqkaypoo said...
    wt pe lak g sna...iskh3..ni tetiba berenti keje nape..dh leklok keje gedik nk berenti lak...
    Unknown said...
    bila nk dtg cini..nak amik cuti ni

Post a Comment